dimarts, 22 de desembre del 2009

Última entrada!!

Aquesta serà l'última entrada que faré per al espai de Gestió de l'informació i les TIC.
Per a mi, el fet de realitar un blog ha estat una idea molt bona, perquè m'agrada molt tornar a escriure el que ja he fet anteriorment ja que sembla que les coses queden més ben gravades a la ment.
Fer un blog, ens permet escriure tot allò que hem aprés a través de les nostres paraules i així interioritzar-ho de forma personal.
També millora molt la nostre expressió escrita i deixa que siguem nosaltres a través de la rutina d'anar introduint entrades dia rere dia anem millorant a nivell escrit.
Potser, pot semblar una tonteria però també deixa escrit allò que després podrem utilitzar, així que és una bona eina per a l'estudi i el respàs dels temes donats a classe.
Permet al mestre evaluar al alumne i valorar-lo seguint un procés de tots els escrits que es van deixant al blog. Per tant, estem parlant d'una eina educativa en tots els sentits. Ja que afavoreix tant a l'alumne com al professor que després l'ha d'evaluar.

M'he sentit molt còmode realitzant-lo i a més m'ha ajudat a aclarir les idees i ordenar-les per tal d'explicar-les després al blog.
A més a més el fet d'haver de fer entrades des de l'assignatura de TIC també ens ha permés conèixer molt més el que son les Noves Tecnologies i utilitar-les de primera mà. En resum, estic satisfeta del resultat del meu blog i m'agradaria seguir actualitzant-lo de tant en tant.


Per acabar, destacaré les dues entrades que més hem van agradar o interessar, són les següents :

-Penjar el video que vam fer amb el movie maker. Ha estat de les entrades que més hem va agradar ja que estic totalment "enamorada" del movie maker. Hem sembla una eina molt útil a l'hora d'ensenyar als nens i d'emocionar. A tarvés del movie maker , a més a més, també esta invlucrat l'audacity que és un altre programa que també pot ser molt eficaç a l'hora de treballar amb els nens.
A més, penjar un video internet, i a sobre en un blog és un dels recursos amb mes avantatge segons el meu punt de vista. Perquè les fotografies ja és evident que es poen penjar en un blog, però un video és molt mé difícil.

BITLLET D'ANADA I TORNADA


-I per una altre banda totes les notícies que he anat penjant al blog també hem semblen molt interessant. És una manera d'estar al corrent del què passa al món i sobretot al món de l'educació. A través d'això he pogut estar molt més en contacte amb el què estava passant i tot el que fa referència a l'informació.
M'ha concienciat a nivell personal i universitàri.

NOTÍCIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada